Home is for the heartless

Dagens sysselsättning: Yotsuba&!














Kommentarer
Postat av: Fanny

SV: Jag tänker plugga vidare, om ett par år, för jag är så jävligt less på skola :P Jag tycker att det är bra av AMS att ge oss praktikplatser faktiskt, men jag tycker att aktivitetsstödet är för lågt. Dessutom har AMS sån sjukt dålig koll på saker och ting och det är det jag blir mest arg på. Dom glömmer att ge mig en kallelser, sedan får jag dubbla, dom glömmer att boka in mig till möterna, och blabla.



Jobbar du förresten bara 4 pass i månaden??? Hur kan det vara så? Är det vad donken har att erbjuda? Eller har det jobbet inte dragit igång än?

2010-09-15 @ 22:55:32
URL: http://arvendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0