Then I would still feel alright

Ja, jag antar att ni minns skönskrikarn Johan Palm från idol? Haha åh, det är inte precis så att jag sitter hemma och nöter hans platta, men på jobbet så kör vi en playlist (antar jag) där denna låt är med. I vilket fall så känner man att man inte kan låta bli att vicka lite på höfterna och nynna med.. Antingen dancemode eller så står man och tvålar in händerna i takt till musiken och sjunger.. Heh, bli lång kö efter mig då! Fastnar där vid handfatet såklart. Folk måste ju tro att jag är galen, fan! Tror jag ska smyga in på kontoret någon dag och fråga chefen varför hon var tvungen att ta med denna, haha (nej, jag tror inte att det är chefen som knåpat ihop listan egentligen).

Undrar om flickor fortfarande skriker och svimmar vid hans blotta åsyn? Haha åhhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0