My once straight-backed now all crooked lie

27/1 - bring me the horizon / architechts, the devil wears prada @ arenan stockholm
24/3 - children of bodom / machinae supremacy @ arenan stockholm
10/5 - we came as romans, miss may i, the world alive, this or the apocalypse @ debaser slussen

Skrev ner mest för min egen skull, men nu fick ni också veta - haha! Om ni vet om någon häftig konsert som jag inte skrivit ner här inom den närmsta framtiden (förutom spelningen den 5 december på klubben med älskade caliban, jag vet om den men kan inte gå för ingen vill följa med mig..) så får ni jättegärna tipsa om den! Ibland hinner jag inte med att checka upp allt, men vill för den sakens skull absolut inte missa något awesome!

Plockade hem en sån här snygging efter bullet for my valentine spelningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0