Looking at life through the eyes of a tire hub

För tillfället dricker jag en massa mjölk, lightläsk och mina naturdiet-soppor. Jag äter minst ett mål mat om dagen, dock helst utan några kolhydrater. När jag jobbar blir det dock ofta två mål mat, men det är ju lite för att man inte riktigt orkar annars.

Jag är på väg mot min viktnedgång med starka steg (men då ska ni veta att jag har väldigt svårt att gå ner i vikt också..) och dessutom har jag en tatueringstid bokad. Minns att jag skrev en lista med tre små punkter, för ungefär två månader sedan. Det var tre saker som skulle vara genomförda innan 2010 tar slut, och en är redan avklarad.

1. Gå ner minst 3kg i vikt
2. Tatuera mig för första gången
3. Flytta från iggesund

Jag bor numera i Sandviken med min styvfar och mina två styvsyskon, dvs. jag har flyttat från iggesund. Dessutom har jag flyttat över 14 mil (!!!!!). Jag har bokat tid för tatuering, som jag precis skrev - den 9 december, dvs. innan detta året är slut. Och jag har gått ner över 1 kg redan (jättenära 2kg) så jag ligger enligt tidsplanen.

Är så himla glad att man ibland lyckas med saker man tar sig an!



Dessutom kommer System of a down till metaltown 2011!
JARÅ, NU JÄVLAR! HAPPY!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: Jo, och jag kan ju verkligen förstå den känslan för de som tycker/bryr sig om dem. Hade de släppt någon av mina nästintill osannolika önskningar hade jag också tyckte att det räckte med ett band. Men så finns det ju oftast en hel del som inte bryr sig om bandet som råkar vara i fråga, och de hamnar ju väldigt bakom när det inte ens finns ett alternativ att jubla åt istället...

2010-11-29 @ 15:44:34
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: FINI

sv: jaa okej! asså fan va seeegt, att du va tvungen att ta ut dom... ja har 20, men vill upp till 24-25 nått sånt där, inte mer...

2010-11-29 @ 17:34:45
URL: http://fini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0