Let’s ruin everything, blast in through the back door

Idag har jag haft en riktigt sådan vuxendag! Jag gick upp kvart över sex, drog i mig en shake och slängde på lite smink. Åkte en mil österut till mitt jobb och öppnade McDonalds för första gången! Så nu tar ni det lugnt med alla pall- och bordssocklar samt metallen runt sofforna, för dem har jag legat på golvet och putsat rent idag på morgonen!

Efter att ha jobbat 8-16 så åkte jag hem och kände mig jättepigg ännu. Blev lite smått förvirrad, eftersom att jag alltid är trött och slut, allra helst när jag jobbat. Klev innanför dörren, åt gårdagens rester till middag och inser sen att internet inte fungerar när jag slagit mig ner vid datorn.

Det är jag kraschar och lyckas somna på sängen, i närmare tre timmar (!!!!!).. Nu känner jag mig iofs fortfarande väldigt trött, men jag lär nog bli piggare och inte kunna somna ikväll. Vilken himla tur att jag inte jobbar imorgon!

Är helt stelfrusen om mina fingrar,
så nu väntar en kopp kärleksté och lite wow!



Kommentarer
Postat av: Emma \m/

sv: var inte arenan en idrottshall? Hängde ju massa basketkorgar osv i taket, haha.

2010-11-23 @ 15:17:36
URL: http://emmasv.blogg.se/
Postat av: lovisa

svar: Åååååh jaaa det är ju imorgon! :DD Har inte hört skivan än, vill inte lyssna på den förrän jag håller i den med mina händer om du fattar haha. Men fan vad najs ahhh nu blev jag skitglad :D

2010-11-23 @ 20:17:29
URL: http://octoberlovee.blogg.se/
Postat av: Anton Westin

sv: haha puss :*

2010-11-25 @ 01:37:06
URL: http://antonwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0