Hanging by, the rope you tie for me

När jag var många år yngre än vad jag är nu (dvs när jag var väldigt liten, haha) så var jag helt besatt av Children of bodom. Jag skulle gifta mig med Alexi (alternativt någon som såg ut precis som honom och pratade finska) och jag spelade sönder (!) Tokyo warhearts cd'n. Usch, jag minns hur det sved..

Även fast de alltid kommer att ha en sjukt speciell plats i mitt hjärta, så har jag ännu inte sett dem. Hör och häpna, jag som har sett det mesta under mina 19 år har ännu inte sett COB. Därför ber jag nu till gudarna att dem ska svänga förbi Sverige efter sin USAturné. Senast dem spelade här var under metaltown 2009 va? Ja, och till Göteborg tar jag mig väldigt sällan.. 5 timmar tåg brukar inte vara någon hit. Håll tummarna för min skull nu!



Oh Alexi, marry me!

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

åh, kära cob alltså <3 hoppas VERKLIGEN dom kommer till sverige snart!



sv: men thanks :D

2010-11-08 @ 23:40:45
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0