Even if saving you sends me to heaven

Vissa dagar så känns det som att vår resa precis har börjat. Jag kan inte låta bli att se dig i ögonen och känna hur det pirrar ända ner i tårna samtidigt som jag ler så mycket att det gör ont. Ibland känns det verkligen som att det var igår jag såg dig för första gången. Du är den som får mig att ligga sömnlös på nätterna för att det är tomt i min säng och jag saknar dig.

Ibland vill jag faktiskt hata dig, och ibland känns det som att jag redan gör det. Dem där gångerna när du inte vill ses för att du är sjuk och när du inte kan prata ut om saker. Varje gång så skrattar man nästan åt sig själv efteråt för att man var så dum att tro annat än att jag älskar dig. För det kommer jag att göra varenda dag i resten av mitt liv, oavsett vad som händer.

Jag vet inte om vi är tillsammans om tio år, jag vet inte ens om vi är tillsammans om en vecka - men om någon frågar mig idag så skulle jag svara att jag alltid vill vara med dig, bli din fru och föda dina vackra barn. Just nu så är du mitt allt, min älskade Felix.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0