And edit it down to a single word: Love



Negative är ett band som är relativt okänt i Sverige kan jag tänka mig. Jag introducerades för deras musik någonstans under 2007 och har sedan dess varit ganska såld. Under sommaren 2007 såg jag dem live tillsammans med min fd pojkvän och fd bästa vän Martin, på bollnäsfestivalen. Euforin man upplevde är svår att förklara i ord, men jag kommer aldrig att glömma den och det är nog en av de mest minnesvärda spelningarna jag någonsin varit på. Vi lyckades av en slump även springa rätt in i deras signering, utan att vi hade en aning om att de ens skulle signera.

Bilder tagna av mig från bollnäs 07.





Signeringen, fina Jonne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0