You will never notice

Förr älskade jag att designa bloggen, att trixa och hålla på med olika headers etc. Nu tröttnar jag bara på en gång och vill ändå bara att folk ska läsa min blogg för texten, inte designen. Så därav den "tråkiga" (somliga skulle kalla den clean) designen som är just nu för tillfället.

Jag hoppas att ni fortsätter kika in här dock, det kanske kommer något mer spännande längre fram! Och föresten, imorgon får jag finbesök av inga mindre än felix och elin. Det ska bli riktigt mysigt jag kan säga er!

OCH HALLÅ,
glöm inte att peppra mig med frågor där i boxen till höger i menyn. Jag älskar att svara på era frågor!



source

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vare inte Felix som aldrig mer ville veta av dig? x)

2010-06-23 @ 18:03:05
URL: http://arvendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0