Severed ties yield severed heads



Som sagt, är det någon som är speciellt förvånad? Jag blev ganska förvånad i och med att de ens försökte dra ihop en tjugofemte festival, eftersom att det inte ens gick speciellt bra i fjol. Sen när man såg deras bandsläpp i år så kände man mer och mer för varje gång att de inte hade en aning om vad de sysslade med.

Om jag ska nämna något mer så kan jag ju tillägga att dem hade lagt festivalen samma helg som Getaway och Rockweekend, dvs. det var kört redan från början.

Men i vilket fall som helst så var Hultsfred en helt underbar festival, i alla fall det året jag var där (2008) och det är synd att de kommer att gå i konkurs. Rest in peace hultsfredsfestivalen!


edit
:
Alla de som har köpt festivalpass kommer in gratis på rockweekend! Det enda de behöver betala är serviceavgift och camping. Jag kände faktiskt att det sved lite i ögat, för fan vad fint gjort av dem detta är! Jag har haft en avigsida emot rockweekend efter tjafset mellan dem och getaway, men för mig blev det som bortblåst när jag läste det där. Finaste grejen på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0