Killing me would be to easy



Musiken jag lyssnade på


MEST - kiss me, kill me
Hawthorne heights - Ohio is for lovers
Taking back sunday - Cute without the E (cut from the team)
Aiden - Die romantic
AFI - Silver and cold
The used - I caught fire
My chemical romance - Helena


Jag var även på min första konsert, en otroligt stor grej för en liten tös som mig. Jag och Elin tog våra rosasminkade ögon, stuprörsjeans och stora hårspännen och for till Stockholm för att se My chemical romance, den 8e november på Arenan. Den första stora, någonting som jag aldrig kommer att glömma.

I december samma år träffade jag en människa som till stor del gjort mig till den människan jag är idag, nämligen Martin Falk. Han var min första "riktiga" pojkvän och vi var otroligt likasinnade. Vi lyssnade på samma musik, tyckte om att göra samma saker osv. Tillsammans var vi på flera konserter och jag sörjer fortfarande att han har valt att inte längre vara en del av mitt liv.

2006 var ett sådant underbart år på många sätt och vis, men även det allra jobbigaste i mitt liv. Jag var otroligt deprimerad och hade under ett kort tag, seriösa självmordstankar. Jag åkte in och ut överallt och skar mig konstant. Jag skulle aldrig någonsin kunde sticka under stolen med det som hände, eftersom att det är en sådan stor del av mig. Jag är inte alls frisk nu heller, men är på väg - och har kommit väldigt långt - på vägen mot målet.

2006 har hittils varit det året
som påverkat mig mest av alla de 19 år jag har levat.

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

GRATTIS Linda :D

2010-06-20 @ 17:04:40
URL: http://lindablom.se
Postat av: ROCKABETTY

sv: Haha, fyfan va bra då! ;)

2010-06-20 @ 19:22:22
URL: http://rockabetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0