I don't know what you've done to me



favourite couple!

Förlåt bloggen,
men min sommar har bara inte börjat på världens bästa sätt. Därför har en massa värdefull tid stulits från dig, vilket känns lite småtaskigt. Men som jag sagt förr, så känner jag inte för att skriva här när jag är på sämsta humöret - det drar ner stämningen så. Jag vill liksom behålla min bloggs mysiga och glada atmosfär eller hur man ska säga, haha.

Så, vad tycker ni att jag ska berätta?
Hm, först och främst kan jag ju berätta att jag såg det första avsnittet av True blood s.3 igår, riktigt sjukligt kickass! Sista avsnittet av s.2 var ju en riktigt såkallad cliffhanger, och därför har man i flera månader gått runt nu och väntat på season 3. Första avsnittet var då verkligen ingen besvikelse, utan dem fortsätter på i samma tempo yessss. Dessutom kan jag spoila lite och nämna ett ord; Varulvar!

Ja, vad mer? Hm, jag har precis lagt in alla bilder från Tyskland på datorn så jag slänger upp dem i ett separat inlägg nu om några minuter. Dessutom så slänger jag upp bilder från adept och johnossi lite senare också - och dessa kommer även att hamna i maximgruppen på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0