Tight jeans, double D's, makin' me go whoo-whoo

Jag är hemma från Gävle och taggar nu Getaway, även om alla detaljer inte riktigt är avklarade (men snart är det nog löst). I värsta fall om det inte alls blir Getaway, så far jag iväg på arvikafestivalen, men det tror jag faktiskt att jag kommer att göra i vilket fall. Först funderade jag på att ta jobb igen (jobbade 2008) men insåg sen att det säkert kommer att gå att få tag i billiga biljetter, eftersom att de inte kommer att sälja slut i år heller. Vi får se hur allt blir, men jag taggar på att göra min sommar helt galet nice.

Nu ska jag pallra mig in på min gratisserver på wow och kicka lite butt, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0