An era of treachery

Insåg precis att jag hade lite bilder på datorn som jag inte alls lagt upp på facebook eller på bloggen. Tänkte att jag kanske kunde slänga upp dem här nu! Bilderna är från "efterfesten" med några vänner + robert och jerre ur adept samt någon/några från surviving the charade (jag minns inte allt för väl). Enjoy!


jerre hjärta mina brillor


telefonsamtal mitt i natten till någon i chemical vocation om jag inte minns fel


"men jag ville ju"


johan, fredric (?) & robban. finaste killarna haha


mysbilden! jag blir alltid helt överlycklig när jag ser på den, haha!


ey, vi chillar lite.. sätter lampskärmen på sned osv.
.. undra varför robban inte hade byxor på sig?.. hm

Kommentarer
Postat av: Emma \m/

sv: volbeat, in flames, babyshambles, degradead, wolf och hypocrisy :D:D och kent.. sjäälv? :)

2010-07-12 @ 12:59:12
URL: http://emmasv.blogg.se/
Postat av: Emma \m/

sv: jag har också sett en hel del men det skadar ju inte att se dom igen ;) åh juste, maskinen ska man också se! Lär dansa fötterna av mig, haha.

2010-07-12 @ 13:04:54
URL: http://emmasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0