ICH BIN AUS PLASTIK

Måste ha lurat mig själv igår när jag inte trodde att jag skulle ha mycket att göra den här veckan, för det har jag! Idag fick jag oväntat sluta redan vid klockan 9, så då for jag hem så fort som möjligt och förberedde mig på bussen för världens mest effektiva pluggdag (så att jag kanske kunde ta det lite lugnare i veckan). Vad hände? Jo, jag sov dåligt inatt som var, och på en gång när jag kom hem så somnade jag - SÅKLART! Jag lär nog inte kunna sova på ett tag, så jag ska försöka plugga nu istället samt platta mitt hår så att jag slipper gå upp så tidigt imorgon (ni vill inte se mitt hår i oplattat tillstånd, trust me).

Nu till dagens andra hemskhet, som är en riktigt hemsk jäääävel. Satt och klickade runt på last.fm efter nya evenemang osv och stöter på machine head konserten jag skulle till på lördag, och ser till min besvikelse att det enda bandet jag tänkt åka dit för - all shall perish - har droppat från europa turnén. Med ett tungt hjärta beslöt jag och Felix att strunta i att köpa biljetter som vi tänkt göra idag. Lördagen ska istället spenderas i Uppsala hos min finaste papi, som jag träffar alldeles för sällan.



Men för att lyfta dagen lite högre upp, så att vi alla inte tappar bort oss själva ner i något djupt svart hål, tänker jag tipsa om lite fin musik som passar perfekt till alla tillfällen. Dem är lika bra på cd - som live, men är så otroligt vackra att kika på när de gör sin grej, så jag rekomenderar verkligen att ni tar er en titt på dem någon gång när ni får tillfället. Bandet jag pratar om är såklart welle:erdball, som jag själv såg live på arvika 09. Stämningen var underbar, bandet var absolut jättevackert och musiken var helt to_die_for!






Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: naw, men tack sötis! :D

2010-01-25 @ 22:50:23
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Avarquare

ganska unikt band ändå, :) coola!

sv: Mwii :D fett cool! Får släktforska och se om hon och jag är släkt på något sätt ;D

2010-01-26 @ 09:16:34
URL: http://avarquare.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Det var länge sen man såg dig, visste du att jag fyllt 1år som bloggare och firandet är i full gång?



Rock on!

2010-01-26 @ 12:30:08
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0