HER BREATH OF HER LAST CIGARETTE ON MY TEETH

Okej, nu ska jag berätta något sjukt jättepinsamt..

Som ni har märkt har jag inte alls bloggat speciellt mycket på senaste tiden, eller hur? Ändå har jag varit hemma och inte gjort mycket alls, utan mest bara chillat. Vad har då gjort mig så upptagen så att jag inte har ägnat tid till varken blogg, facebook eller bilddagboken?

Det här smärtar, och jag skäms - men här har ni svaret:



och mohawk grenade måste vara en av de finaste sakerna jag sett på länge..

Kommentarer
Postat av: Avarquare

Alltså WoW är så beroendeframkallande att jag fick lov att gå på avvänjning nästan för att sluta spela 24/7 XD nu får jag inte ens provsmaka lite :(( wuhuuu</3 sakna wow ;_;

2010-01-08 @ 13:15:17
URL: http://avarquare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0