A MALICIOUS FEVER BURNS IN OUR HEART

Imorgon börjar jag träna igen och i måndags begränsade jag godis/godsaker osv. till helger. Jag ska börja det nya året med en sundare livsstil helt enkelt! Känns jävligt viktigt nu när jag fått riktiga problem med magen igen, ont så fort jag stressar det minsta lilla. Inte alltid så lätt att dra ner på stressen från 100 till 0 kan jag säga er.

Man ska väl inte sätta upp några speciella mål för sin träning än att man ska må bättre och kanske förlora något kilo, men såhär skulle jag då inte alls ha något emot att se ut alls:



som finaste Signe

p.s - just nu håller jag på med något hemligt som ska till ett hemlig ställe och handlar om något hemligt som ni kanske får reda på någon gång i framtiden om allt går vägen. just thought you wanted to know - d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0