WHEN SHE WHISPERS IN YOUR EAR..



Det har tillkommit några spelningar sedan jag senast la upp ett litet kalendarium. Dessa spelningar består av Primal fear den 7 april samt Electric boys den 13 mars! Jag har inte precis lyssnat på någon av banden sedan tidigare, men efter att ha lyssnat igenom lite på spotify så låter båda riktigt tighta! Electric boys är verkligen my kind of music så dem hamnade i "and we all die young" spellistan på nolltid!


Om jag någonsin skulle få välja bara en endaste person som skulle komma och spela för oss på Maxim, så skulle valet vara självklart. Jag har sedan flera år tillbaka endast haft en mycket speciell man som min absoluta favoritartist, och hans namn är Patrick Wolf. Han spelar inte metal, han har inte svart hår, han skriker inte - nej, han har en fin och ljuv stämma och med den sjunger han dem finaste låtarna du bara kan tänka dig (okej, nyaste skivan ballade ur lite och han har nu hamnat på något crazy elektorspår, men ja - lika bra för det).

Skulle jag se honom live, eller ännu bättre - träffa honom - så skulle jag vara lycklig resten av mitt liv. Jag har missat honom två gånger på tre år när han har spelat på arvika 07 och way out west 09, och jag har varit lika ledsen båda gångerna. Någon gång måste väl jag också få ha tur? Sverige, BOKA PATRICK WOLF!


 


Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: haha jaså! det sög ju

2010-02-05 @ 16:52:44
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0