WE DROP BEATS THAT'LL CRACK YOUR CRANIUM

Jag har varken städat eller pluggat, jag har varit så otroligt oproduktiv och värdelös idag.
Ska gå och skämmas nu!

Det jag faktiskt har gjort idag innefattar lite videoskapande i sony vegas, planerande av festivalsommaren 2010 samt noga igenomlyssning av Hadouken!'s nya album - For the masses. Lite sent ute är jag väl, eftersom att det släpptes i januari, men bättre sent än aldrig som man brukar säga.

Tyckte väl egentligen att det var en stor besvikelse om man jämför med deras senaste album "Music for an accelerated culture" men i överlag så var det ett helt okej album. Eller ja, fan jag kan inte bestämma mig. Om det är en bra cd, så är det låten M.A.D som lyfter upp dem till höjdarna, ingenting annat. M.A.D släpptes även på en EP som blev lite av ett smakprov innan det nya albumet kom, därför kom videon redan i augusti eller någonting sånt.


Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: nej satan, villes style att inte hoppa runt som en crazyass mothafucka, haha. fan om man kanske skulle få in att se dom i sommar :) hade vart ngt,

2010-02-22 @ 20:20:51
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0