SHATTER ME WITH HOPE

Okej, efter en bloggfri helg (så som det brukar vara här) så kanske jag ska rycka upp mig och beta igenom lite av de senaste händelserna. Som det pratats om den senaste tiden, så har alltså Pier pressure återupplivats! Pier pressure var en gång i tiden (faktiskt bara ett år) Sveriges egna "emofestival" med band som my chemical romance, CKY, blindside & billy talent. Nu när den återkommit med dunder och brak så släppte dem inga mindre än, dam dam dam; HIM! Biljetterna släpps imorgon och kommer att kosta 595:-, en småsumma när det är HIM vi pratar om. Jag kan med lugn i kroppen säga att den 20 juni kommer jag att infinna mig i Göteborg och mysa till tonerna av Villes vackra stämma, för tredje gången.

Vad har jag mer på hjärtat? Äsch, inte så mycket faktiskt. Jag sitter och tragglar med en önskelista till min 19 årsdag som infinner sig den 8 mars men kommer väl inte så långt. Försöker även att få ihop alla mina planer i huvudet jämte alla utgifter och om jag verkligen kommer att genomföra allt jag vill det här året.

Men vet ni vad? Det ska fan fungera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0