AND LIKE THE BLADE YOU STAIN

Jag har funderat i någon vecka på att slänga ihop ett fotoalbum på nätet med alla mina bästa konsertfoton, som en liten portfolio. Jag har ju inte någon speciell utrustning eller utbildning, men har alltid brunnit för det jag gjort - och eldsjälar behövs alltid någonstans. Till sommaren stör dörren öppen för mig då jag går ut gymnasiet och frilans fotograf skulle ju alltid vara någonting att bita i! Är nästan hundra på att fram till studenten så har jag skramlat ihop så pass mycket pengar att jag ska kunna köpa en någorlunda systemkamera som jag kan lära mig leva med, haha. Den ska få följa med mig på ett uppdrag i Gävletrakten, som jag inte tänker berätta mer om just nu - eftersom att det absolut inte är hundra procent säkert ännu. Men nu blev ni lite nyfikna va? Haha, härligt - det är hälsosamt att vara nyfiken, har jag bestämt.

Så vad tycker ni, borde jag slänga upp allt mitt bästa i något slags fotoalbum på nätet?
Och nu menar jag inte facebook, utan ett ställe där precis alla kan se mina bilder!



My passion - en av alla de bilder jag tog på Kill hannah 7/10 - 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0