The worlds collide and you know it's pure filth that I hide


Har precis testat en av mammas julklappar, en kaffekapselmaskin. Finns en jäkla massa olika kapslar nere i köket nu! Jag röck någon som hette golden något.. Haha, riktigt gott kaffe i alla fall! Ingen mjölk har jag i heller, mums!

Tänkte bara säga att jag ska rycka upp mig och inte låta motgångar dra ner mig. Det är ingen idé att slösa sitt liv med att vara ledsen, så nu satsar vi på happy times! Tar med mig min nya älskling (canon eos 400d) och åker i en bil med en massa svettiga fina killar till Söderhamn ikväll. Blir lite käk och sen lite hardcoremusik - mitt första tillfälle att få fota lite band. Glad tjej!

Jag hoppas att ni inte finner mig allt för tråkig såhär i juletider. Här får ni ett försenat God jul och om någon dag slänger jag upp lite bilder från spelningen ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0