Dag 4 – Min bästa vän

Under tiden jag har haft den här bloggen så har jag redan skrivit så mycket om den där speciella kvinnan, Elin Jonsson. Hon är min själsfrände och min partner in crime, hon är allt som jag inte är - tillsammans är vi den perfekta übermänniskan! Vi delade vårat första "bästishjärta" när vi gick i tvåan, och sedan dess har vi hållit ihop genom allt. Det börjar närma sig 11 år av världens bästa vänskap!

Så istället för att skriva ännu mer känslomässigt dravel, som ni redan fått se så många gånger förr - tänkte jag att jag kan slänga upp lite bilder på oss istället.

JAG ÄLSKAR DIG!













Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt med bra kompisar :D

2010-12-16 @ 02:22:48
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0