Tell me exactly what am I supposed to do


Jag spelar the sims 2 för fulla muggar och laddar ner kläder, smink, frisyrer och en massa annat jox. Är helt fast just nu, så bloggen och allt annat i princip får lida för det haha. Så jävla pinsamt egentligen, men jag är ärlig!

Föresten så är det inte alls långt till 31 augusti just nu, och vad händer då? Jo, Papa roach släpper sitt nya album "Time for annihilation" men redan nu kan du lyssna på en ny singel på t.ex. spotify, "kick in the teeth". Jag är mer taggad på detta än på de andra skivsläppen hittils i år, och hoppas på att slippa bli besviken ännu en gång - för det här året har då inte fört med sig speciellt mycket bra skivsläpp.

Ja, och vad gör jag resten av veckan? Väntar på besked från Mcdonalds samt söker fler och fler jobb helt frenetiskt. Det har nästan blivit rutin att skicka iväg sitt CV och personliga brev lite överallt nu, usch. Vill vara liiite äldre och ha liiite mer arbetslivserfarenhet, allt skulle gå så mycket bättre då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0