I'm falling forever, I've got to break through

När jag gick i sexan så hade jag på mig svarta kläder, började sminka mig med centimetertjocka kajalsträck runt mina ögon, bar flera nitarmband och halsband och lyssnade enbart på evanescence. Jag ville se ut som Amy Lee, jag ville vara henne, och mitt i all denna hets, så kom bandet till Sverige. Jag minns hur jag låg i min säng hela den dagen då dem spelade i Stockholm och grät, för när man är 12 så får man inte precis åka iväg själv. Sedan dess har dem bara varit här en gång vad jag vet, och det var hultsfred 2007, året innan jag fick börja åka på festival för mamsen. Ibland har man bara ren jävla otur!





Och apropå ingenting så kommer Within temptation till Sverige och spelar på arenan den 9 mars 2011, dagen efter min 20års dag. Biljetterna släpptes den 30e juli och kostar 325 kr + service avg. Och köper dem, det gör du här!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://ladiessdiary.blogspot.com/



Kolla in!

2010-08-08 @ 18:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0