I try to be all that you need

Min förmiddag
> läxa från min jobbcoach
> kikat igenom AF efter nya jobb med sökpotential
> spelat pokémon på mitt gameboy color
> ätit sjuhelvetes många smörgåsrån med smör & ost
> letat runt på diverse fotosidor, efter jobb

Jag känner att det kanske är dags att ta sig i kragen och fokusera lite på vad jag vill, istället för att bara ligga hemma och drälla. Efter att ha fått ihop en relativt stor "portfolio" med festival- & konsertbilder genom jobb på maxim och andra konserter så känner jag mig äntligen redo för att söka mig runt. Lite senare ska en liten mapp med guldkornen bland mina bilder organiseras samt ett kort cv/personligt brev skrivas ihop, för att sedan skickas ut till diverse fotosidor. JAG ÄR PEPP!


t.ex. som denna bild på johan i intohimo
från mospit open 2008

Kommentarer
Postat av: MADDES

Tack så mycket för din fina kommentar om min design! Hur mår du idag? Kram

2010-08-30 @ 19:16:47
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0