Herding the brainwashed

Jag vaknade klockan nio, vem fan vaknar klockan nio när det är sommar och man är arbetslös osvosv? Eh, okej - det kan ha varit för att jag "råkade" somna efter att jag ätit mina kvällsmackor igår, runt 10tiden.. Vaknade klockan ett på natten av hur ont jag hade överallt då jag hade somnat på mage (inte min grej) ovanpå mina prydnadskuddar, täcke och gosedjur (jag har mina studentnallar på sängen, fkn hardcore!). Ja i alla fall, när jag vaknade imorse så blev jag först nöjd och bara "åh duktig Linda, du har för en gångs skull inte sovit bort hela dagen". Sen satte jag mig vid datorn och utbrister högt "VAFAN GÖR JAG VAKEN, DET FINNS INGENTING ATT GÖRA NU?!". Ja, fan vilka problem man har.

Det slutade i alla fall med att jag slängde mig i soffan och såg en kortis dvd som man fick med när man köpte All shall perish's nya cd (nya och nya, den har något år på nacken..). 35 minuter lång och jag garvade nog i minst 20 av dem, men det är inte lätt att hålla sig när t.ex. trummisen förklarar vilket bajsigt trummset han har fått på en venue, där han har fått använda tusentals meter av silvertejp för att ens få det spelbart.

Så eh ja, dvd'n finns säkert på youtube om ni inte har cdn! Kika vetja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0