Facial bones collapse as I crack your skull in half

Jag blir helt jävla förvirrad och pissed över att killar verkligen tror att de kan behandla tjejer precis hur fan som helst. Kan inte förmå mig att förstå hur det någonsin varit eller är okej att kalla någon för hora eller slampa, när det dessutom är någon man älskar. Jag kan inte förstå varför killar jämt ska ha sådan helvetes jävla bekräftelse, och låtsas som att dem inte förstår vad man försöker få dem att fatta så man måste säga det RÄTT UT, när man vill vara lite jävla diskret.

Jag avskyr verkligen killar just nu. Man tror jämt att man träffat någon som är annorlunda, någon man kan prata med och som verkligen förstår något. Man blir riktigt jävla lurad till att tro att det faktiskt finns killar man kan bli kompis / tillsammans med som inte är helt jävla pantade, men det är inte sant. FÖR I GRUND OCH BOTTEN SÅ ÄR NI PRECIS LIKA JÄVLIGA ALLIHOPA.

Och förlåt, om nu någon enstaka kille där ute inte är ett svin.. Då får du gärna kontakta mig och bevisa att jag har fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0