THE LOVE WITH THE NEW


inte jätteimpad över slash's soloalbum, men den här låten makes me drool.

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: Ja okej :) Alltså... vi börjar säkert bara bråka om jag argumenterar emot, är SÅ emot knark xD haha! Men i principen är det kanske likadant nästan som alkohol, båda är ju liksom droger och nej man vet förstås inte förän man har provat. Men det är ju inte på långa vägar lika farligt alkohol som knark. Så jag kan inte säga från min synvinkel att det är riktigt samma sak på så sätt...



(om neverstore) jaha, nämen där hör man :o shit! haha. men blev det rent något mellan er? okej, jag förstår :)

2010-04-21 @ 16:48:09
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0