ATT DU VILL VARA MIN




du var aldrig rädd
för dom som kallat mig "en skada redan skedd"
du är musiken och ziggy han förstod
att jag som alltid varit stum behövde ord
jag som tvekat, jag som aldrig vågat tro
att jag har nånting så obegripligt stort

att du vill vara min


Jag är så otroligt tacksam för att jag har så många vänner som fortfarande finns väldigt nära mig här i Hudiksvall, även fast jag inte ofta är här uppe och inte ofta är i skolan. Mitt hjärta slår snabbare och blir helt varmt över att det faktiskt finns människor här som älskar mig, även fast jag aldrig riktigt gett det en chans. Just nu vet jag inte riktigt var jag ska göra av alla känslor, jag vet bara att jag älskar er. Jag älskar er alla så himla mycket, vilket jag säger alldeles för sällan. Jag visar inte uppskattning så mycket som jag borde, förlåt. Men ni är bäst, gör det värt att kliva upp ur sängen på morgonen samt älskar mig när jag behöver det som mest. Jag kan inte räkna upp er alla men malin, anton, isabelle, joel, carro, alex, linnea, madde, emma och alla ni andra - ni betyder verkligen mest i hela världen för mig.

och anton, jag kommer att sakna dig tills jag dör
när du flyttar till usa i ett år.
tänk på mig varje dag,
som jag kommer att tänka på dig.


four songs for the ones I love
and love me too

one
two
three
four



jag älskar er, ni är mitt allt!

Kommentarer
Postat av: Vidar:c

Memmen...

Jagdå?

:C

2010-04-20 @ 21:40:34
Postat av: [lisa bjernhagen]

åh, vad fint inlägg =) och fin bild!



sv: OJ :o jaså? vadå, fatta tycke som i fatta tycke?! ja, det blir ju oftast så... kan ofta bli i alla fall :/



WIIE :D awesome! vi måste verkligen ses där om jag får råd och drar!

2010-04-20 @ 22:21:21
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0