love child

le love

ALLMÄNT
1. Fullständigt namn? linda angelica hernández igglund
2. Född? 1991, dvs jag är 18 år gammal
3. Vart bor du? iggesund, en liten håla 12 norr om gävle
4. Hus eller lägenhet? bor i en gul villa, med mamsi & hennes man
5. Klass? ES07a, teater årskurs 3
6. Vilket år tar du studenten? 2010, och sen flyttar jag ihop med felix
7. Vad har du ätit idag? lite flingor utan mjölk, ett glas cola light, en mugg chailatte & popcorn
8. Dagens klädsel? mjukisbrallor, oceanid tröja, klackskor som jag försöker gå in
9. Dagens roligaste? http://www.youtube.com/user/chancexplosion

SOCIALT
10. Har du många vänner? för många (även fast folk påstår att man inte kan ha det)
11. Hur många har du kysst/hånglat med? wohh, sist jag "räknade" var det runt 40 pers.. lol
12. Vem kramade du senast? carolin i klassen
13. Har du nån bästa kompis? elin, finfina elin jonsson
14. Vem pratade du med i telefon senast? elin, eheh
15. Vem fick du senast sms ifrån? my darnell

FAVORIT
16. Film? twilight, queen of the damned
17. Låt? just nu den här! det är mest för att jag älskar videon. ge mig pojken!
18. Mat? sallad med avokado, räkor, pinjenötter osv.
19. Dryck? krogen; sommarkyss - hemma; champis
20. Serie? true blood, scrubs, simpsons, family guy, how i met your mother
21. Stad? jag älskar hammarby sjöstad i stockholm
22. Ämne i skolan? absolut inte teater, kanske religion?

SENASTE
23. Personen du tänkte på? elin
24. Personen du kysste? felix
25. Gången du spydde? hm, några dagar sedan. jättemysigt!
26. Gången du grät? inatt. det blev för mycket att hitta min döda väns pappas bdb
27. Gången du var i Göteborg? i början till mitten av juli
28. Gången du var i Stockholm? 21-23 augusti typ
29. Gången du var full? var fan ett tag sedan. drack 3,5or minns jag iaf. hahaha!

ANTAL
30. Personer du älskar? jag älskar väldigt många. men det är väl 3 som är närmast
31. Personer du hatar? hatar är ett starkt ord, men möjligtvis 2-3 personer
32. Gånger du varit full? herregud, fyller nog många blogginlägg
33. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? allt för många.. 10 st?
34. Festivaler du varit på/ska på detta året? 1 st .. tragiskt nog
35. Personer du saknar just nu? 3-4 stycken
36. Gånger ditt hjärta brustit? minst 3 ggr

VEM
37. Vill du kyssa nu? felix (vågar jag säger rob pattinson?!)
38. Ska du träffa imorgon? felix, elin, my & en massa andra på my's fest + min klass
39. Sjöng du senast för? seriöst; elin - oseriöst; mamma
40. Hade du senast en msn-konversation med? martin
41. Spelade du tv-spel med senast? elin, fredrik, micke & emma
42. Vill du ta med på resa nu? antingen ensam med felix eller ensam med elin
43. Vill du kasta en sten i huvudet på? det vet alla förutom den det rör, haha
44. Förtjänar att dö? sånna som dödat
45. Är söt? kenza, kissie & natacha peyre, hoho
46. Vill du sova jämsides med inatt? felix, men jag kommer sova ensam :c

OCH GLÖM INTE TÄVLINGEN SAMT UTLOTTNINGEN SOM FINNS HÄR & HÄR!

 


Kommentarer
Postat av: emma

jag jobbar med gamlingar (: åh då har du en massa roligt framför dig i helgen ju

2009-09-03 @ 17:32:09
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: josephine

Hej, jag är ny med det här med frågestund. Men tänkte ge det en chans. Gå gärna in på min blogg för att ställa en fråga, jag svarar på ALLA.

Kram Josephine :)

2009-09-03 @ 20:22:30
URL: http://hhellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0