OBSESSION

Nästan alla tjejer har en obsession av något slag. I mitt fall så rör det sig om skor och väskor. Jag kan tänka mig att detta kan låta oväntat, jag verkar väl inte som någon girlegirl som är besatt av höga klackar och fina väskor, men jo - så är fallet.

Jag älskar att göra er förvånade, haha!
Så fort pengarna rullar in på kontot så vill jag köpa skor. Så fort jag ser ett bra erbjudande (t.ex. fraktfritt eller liknande) så slår jag till. Det är farligt och min plånbok/bankkonto gapar nästan alltid tomt. Men jag känner ändå ett väldigt välbehag i hela kroppen, det är liksom värt att köpa dem där skorna och snåla på allt annat resten av månaden.

Idag fick jag runt 1300 kr, underhåll från min papi. På en gång klickade jag mig in på Nelly.com och skickade efter de här skönheterna:



För bara någon vecka sedan så skulle jag på en 18års fest. Var fast besluten om att "skorna jag har hemma dugeri nte, måste köpa nya heels till festen". Så jag klickade mig in på nelly.com och beställde hem ett par;



Jag har över 25 par skor i min skrubb, vilket känns lite overkill. Har även runt 30 väskor, som jag kanske bara användt en-två gånger. Ibland när jag stökar runt inne där så tänker jag "fan, skulle kunna få en del för det här på tradera och spara ihop lite till när jag och felix flyttar ihop". Sen kommer jag på att jag kanske kan ha användning för dem senare, vid någon speciell fest eller nå.

Fan nu får jag skärpa mig! Någon som vill köpa skor och väskor? Hahah!

Kommentarer
Postat av: Frida

ÅH, fyfan vad snygga skor

vart har du köpt dem

nam nam nam

2009-09-25 @ 19:09:33
Postat av: M i c k a

min obsession är film (: for sure. kan köpa hur ofta och hur mycket (så mycket) jag kan :D stora pluset är ju att det finns typ överallt. hehe

2009-09-26 @ 02:24:54
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: mikaela

lägg ut bilder på dom på bloggen, och dom som erbjuder högst får köpa dom!:)

2009-10-01 @ 11:10:53
URL: http://mikaelaasjosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0