need to get away

helgen har varit mycket mer jobbig än jag någonsin kunde ha tänkt mig. just nu
känner jag mig seriöst psykiskt instabil och vill bara strandsätta mig i sängen och
ligga kvar där i någon vecka tills jag får äckliga liggsår..
nej, men seriöst. att ha sin "svärmor" emot sig är fan inte lätt. känner inte för att
gå in på detaljer här i bloggen men jag känner mig inte på tiptop i alla fall. känner
mig nedbruten och svag, arg & irriterad. hoppas att veckan jag har framför mig
kommer att se bättre ut och att jag och felix får mycket mer tid för varandra till
helgen, vilket vi inte fick den här.

dessutom så firar vi 8 månader idag, grattis på oss!

igår var vi på grönan i stockholm. när vi kom dit insåg vi att det skulle vara
sommarkrysset mot kvällen så vi kikade en sväng på europe när vi stod i toakön.
stod och kikade lite i smyg på snygga sångaren i fibes oh fibes när vi stod i kön
till fritt fall tilt (som förövrigt var jävligt äcklig). kön låg alldeles brevid
"backstageområdet" till sommarkrysset.

nu ska jag lyssna på detektivbyrån och försöka varva ner samt plugga.
hur ser er kommande vecka ut?



Kommentarer
Postat av: Daniel

wow, hurrar å grattar er!!!

2009-09-07 @ 13:35:54
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Malin

du vet att du kan prata med mig och du; jag saknar dig linda <3

2009-09-07 @ 17:35:53
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0