MEET ME ON THE EQUINOX


FAN jag kan inte hålla mig alltså!


Såhär är det - Det var planerat att jag & min elin skulle ha en halloweenfest på maxim den 31 oktober, för ca 100 pers. Vi ringde upp en man idag, för att kika läget med lokal - om vi fick hyra osv. Han berättar för oss att det redan är ett arrangemang inbokat den 31 oktober. Killen vi pratar med hade, när jag mailat honom, försökt hitta mitt nummer på internet - men förgäves. Allt han hittade var min blogg och såg där bilden på Whiplasher jag har i sidbaren. Därför så berättar han för Elin när hon pratar med honom, att han tror att vi kommer att vara intresserade av detta arrangemanget, då inga mindre än DEATHSTARS ska spela där!

Efter att jag hade pratat med Elin så stod jag och hackade lök i köket och låtsades som att tårarna kom därav, men egentligen var det rena jävla tårar av lycka!

Jag ska få fira halloween med mina största idoler, vad kan bli bättre?!

-

Mannen som ringde oss, ska föralltid ha en plats i mitt hjärta. Utan honom hade jag kanske aldrig fått reda på det här. Det blev dock inget med lokalen, då han ansåg att vi var lite för unga. Vi ska möjligtvis få ha en liten förfest innan Deathstars spelning, om vi bara är ett litet sällskap (dvs kanske 15 pers? inte mer). I och med detta så kanske vi till och med kunde få någon slags rabatt på konsert-ticksen, om jag förstod Elin rätt när hon ringde. Han ska i alla fall höra av sig senare i veckan och jag ska hålla tummarna - hålla tummarna för att whippie eller bone eller kanske cat sticker in huvudet på vår förfest och säger "TJENA BRUDAR, får man joina?".


bild lånad från skinnys blogg


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Tack för dina värmande ord.

2009-09-22 @ 20:30:14
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: maddi

AAAAAAAAAAAAAAAH

2009-09-22 @ 21:03:51
Postat av: Fredd

Whiplasher är sååå sjukt het...... O__o

2009-09-23 @ 10:49:59
URL: http://www.freudrischen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0