I just don't know what to do with myself



snygg tjey @ lookbook

Seriously, jag ser ut som en fucking kille. Dag ut och dag in så klampar jag runt i mina hängiga jeans, mina stora tishor samt mina sneakers. Och hela tiden så försöker jag att bli mer feminin och se mer kvinnlig ut (vilket jag aldrig varit speciellt bra på) men jag lyckas aldrig! Glider alltid tillbaka till jeansen samt de stora tishorna.

Känns som att jag har fått för mig att om man ser tjejig ut, så ser man automatiskt fjortis ut? Fan, jag vet inte! Åtminstone mainstream, och alla vet ju hur himla tråkigt mainstream är! Åh, fan jag vet inte alls..

I alla fall så vill jag att ni ger mig lite utmaning här, vad ska jag ta på mig? Vad tycker ni att jag ska ha för kläder? Jag kikar runt på lookbook just nu för fulla muggar och försöker komma på vad fan jag ska ta på mig imorgon för att försöka inleda min nya "kvinnligare" stil. HJÄLP MIG DÅ!

den här gången ska jag lyckas.
tror att min pojkvän vill det, hahah!

Kommentarer
Postat av: linda

idag körde jag med svarta strumpbyxor, lång tisha och skjorta och sjal och mössa på det, kände mig inte ett dugg överfeminin!



<3 puss

2009-09-15 @ 19:04:59
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: ROXY

ja, snygg stil hon hade :D



och haha, shit, men säkert lätt hänt att säga :P

2009-09-16 @ 17:18:29
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0