HELT JÄVLA INSANE!

Just nu vill jag bara ställa mig och banka huvudet mot min närmaste vägg. Har alldeles nyss fått ett erbjudande om att jobba som värdinna på den här halloweenfesten som ska hållas på maxim, den 31 oktober - DÄR DEATHSTARS SKA SPELA! Jag.. vet knappt hur jag ska få ur mig orden längre. Ska ringa han som håller i det imorgon och bestämma ett möte osvosv. Förstår inte hur det kunde sluta såhär lyckligt, när vi bara ville hyra lokalen!

Jag har nog aldrig varit såhär glad!

Så nu förväntar jag mig att alla i Gävle med omnejd (och absolut ni som bor lite längre bort) tar er till Maxim lördagen den 31 Oktober för den fetaste halloweenfesten på år och dár! Det kommer att vara en fullständigt fullladdad kväll med musik, shower samt överraskningar. Glamdödsrockarna DEATHSTARS kommer att spela tillsammans med Red Cell som förband.

Det kommer även att finnas priser till bästa kostym/lajv, då du kan vinna kläder, tatueringar m.m från Kalas & co samt Red Rum!

Mer info hittar du på facebook samt skrikhult.se.



Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

ALLTSÅ JIESES SÅ AVUNDSJUK JAG BLIR!! :O tokigt avundsjuk! åååh... du fixar ju typ så att jag träffar dom om jag kommer... haha ;)

2009-09-22 @ 23:31:27
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Karin

Sv: tack för tipset ^^



Åh, shit vad nice-> Deathstars skulle man absolut inte tacka nej till att se ^^<3 typiskt att man inte har pengar bara :((

2009-09-23 @ 07:01:49
URL: http://avarquare.blogg.se/
Postat av: Fredd

OH-MY-GOD! :O

Det är ju bara för awesome!!!! :D :D



sv: oooh, tackar tackar ;)

vad härligt att vi delar denna underbara musiksmak!

Jag gillar även din blogg skarpt!

2009-09-23 @ 07:44:30
URL: http://www.freudrischen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0