SLAVE TO THE PARASITES

Usch, mådde inte speciellt bra igår kvälls och mår väl inte jättebra just nu heller. Har vaknat omkring 15 gånger inatt av att jag frusit samtidigt som jag svettats som en liten gris.. Har även haft ont i huvudet av och till i några dagar (och hade migrän senast i helgen). BAH, jag tänker inte bli sjuk! Säger som malin "swinefluee, coming through". Eller inte..

Så jag är alltså hemma idag.  Betyder det; asmånga helt onödiga blogginlägg för att fylla ut min tid (eftersom att jag inte kommer att ha någonting att göra hemma alldeles själv)?!  - Nej, faktiskt inte. Jag skrev nyss en 17 punkter lång städlista med punkter som t.ex;

  • Städa skrubben
  • Handtvätta Kill hannah tröjan
  • Sätta upp hajtavlorna på väggen
  • Diska

Känns som att det kommer att ta upp all min tid! Tror ni att det känns bra? EH, nja.. Men jag tror att det kommer att kännas betyyydligt mycket bättre när jag är klar med allt, eller hur? Så, nu går jag och börjar med punkt nummer 1: Tvätta! WOOHOOO!


Just nu; Hypocrisy - Eraser

Kommentarer
Postat av: Fredd

hemma och sjuk är inte särskilt kul...

det kan vara mysigt en dag, men inte om man verkligen mår asdåligt.

hoppas du kryar på dig! :D

2009-09-24 @ 14:13:53
URL: http://www.freudrischen.devote.se
Postat av: Fredd

sv: haha, yaay! :D keep up the good work.

2009-09-24 @ 15:16:21
URL: http://www.freudrischen.devote.se
Postat av: Fredd

sv: yeeeah! ;D

2009-09-24 @ 19:25:58
URL: http://www.freudrischen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0