CHILDREN/OF/BODOM

cobhc.com

ingen har väl gått miste om children of bodom's planerade släpp av sitt kommande
coveralbum? skivan är planerad att släppas den 23e september och innehåller en
hel del låtar som man redan fått smakprov på under åren. en ny låt är dock uppe
på spotify, den kan du hitta här! skivan som ska heta "skeletons in the closet"
går att förhandsboka på fanzone och kostar 17,99 € vilket är ungefär 205 kr.

Låtlista
1. lookin' out my back door (creedence clearwater revival)
2. hell is for children (pat benatar)
3. somebody put something in my drink (ramones)
4. mass hypnosis (sepultura)
5. don´t stop at the top (scorpions)
6. silent scream (slayer)
7. she is beautiful (andrew w.k)
8. just dropped in (to see what condition my condition was in) (kenny rogers)
9. bed of nails (alice cooper)
10. hellion (w.a.s.p.)
11. aces high (iron maiden)
12. rebel yell (billy idol)
13. no commands (stone)
14. antisocial (trust/anthrax)
15. Tatlk dirty to me (poison)
16. war inside my head (suicidal tendencies)
17. ooops!… i did it again (britney spears)

källa





om ungefär 1,5 timme åker jag in till stan med martin, för en sista shoppingrunda. vi
ska kila runt på stan och åka ut till en secondhand butik som jag gillar. känns
jättekonstigt att han flyttar ifrån mig på fredag morgon. min bästa vän, hur många
mil bort som helst! till norge åker man inte på en timme precis.. jag hoppas att allt
kommer att gå bra för honom, även om jag ibland vill att allt ska gå dåligt så att han
kan komma hem snabbt (a). jag ser i vilket fall som helst, inte fram emot att säga
hejdå. men ja, det är väl något som måste göras! ajuste, jag är hemma och är
sjuk btw. en hudsjukdom, mer än så vill jag fan inte gå in på. är så jävla äckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0