NEJ

Nej, något intressant kommer inte ur mig ikväll. Trodde att jag skulle vara jättesugen på att blogga nu mot kvällningen men hjärnan bara blöder av allt plugg. Måste tyvärr fortsätta i möjligtvis en timme eller två eftersom att jag inte kommer att ha speciellt stor möjlighet att plugga varken imorgon eller på onsdag. Morgondagen kommer att bestå av skola och sedan teater på kvällen, Strindbergs fodringsägare. På onsdag blir det skola till fem och sedan bio (Flickan som lekte med elden) med mor och Kalle runt sju.

Känner att jag tömmer ur all min ondska jämtemot allt plugg just nu, men ja - det får ni ta. Kommer väl att vara såhär upprörd resten av veckan och möjligtvis hela nästa också, haha. Fan, förstår inte varför jag missat ca 4 dagar de senaste 3 veckorna, för nu ligger jag så jävla långt efter. MIN HJÄRNA BLÖÖÖÖÖDER!

Vill inte plugga mer, okej?!


This makes me laugh when my brain dies from all the fucking studies;



Checka 0.15! Jag gråter nästan varje gång av skratt. Liksom, vaddå rövtuta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0