KINGS AND QUEENS


En höjdpunkt i vinter förutom julafton och allt annat vintermys är 30 seconds to mars nya cd som är planerad att släppas den 8 december! Den första singeln "Kings and queens" finns redan ute för lyssning på youtube och spotify och fasen, det låter riktigt bra! Det nya albumet, som ska heta "This is war", är producerat av Flood (U2, Depeche Mode, Nine Inch Nails), Steve Lillywhite (The Rolling Stones, U2) samt Thirty Seconds To Mars själva. Seriöst, hur ska det kunna bli annat än bra?

Jag tror personligen att det kommer att bli svårt att slå det förra albumet (A beautiful lie) eftersom att det i min mening är lite av ett underbart konstverk. Vad tror ni?



Kommentarer
Postat av: Frida

måste säga att den nya designen är sjukt snygggg!

2009-10-22 @ 20:25:41
Postat av: Karin - Avarquare

På något sätt var han snygg, men ändå inte, han med svart hår X)

Sv: åh var det kul att gå teater?

Jag tänkte också så, men fick ändå inget jobb, fast jag var beredd att ta vad som helst :( så jävla surt. tillbaka till skolan nu ^^

2009-10-22 @ 21:34:03
URL: http://avarquare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0