I COULDN'T HIDE THE EMPTINESS

Jag vaknade precis.. Det betyder alltså att jag SOV TILL 4?! Ah, vad är det för fel på mig? För ca ett år sedan sov jag alltid till 3-4 på eftermiddagarna, om jag fick sova utan klocka. Jag vill verkligen inte glida tillbaka i den vanan, för jag hann aldrig göra någonting om dagarna då. Dagen är ju liksom mer eller mindre slut när klockan är 4. Men jag kanske får skylla mig själv? Jag låg och spelade mortal kombat till 3 på morgonen, hahah.

Så, vad händer idag?

Jadu, inte ett skit. Jag har lovat att laga middag åt hela familjen, vilket jag lär göra runt 5. Jag vet inte alls vad jag ska laga men jag misstänker att la familia vill ha någonting med kycklingfilé, haha. Mamma gav mig en liten diskret hint igår. Ikväll är förhoppningsvis uppdateringarna av wow klara på min bärbara (dvs den jag sitter vid nu) eftersom att det var helt omöjligt att spela på min stationära. Vårat modem har gått sönder, så det är bara trådlöst som fungerar - alltså fungerar det inte med en nätverkssladd. Jag installerade ett trådlöst nätverk via en liten usb på min stationära men FYFAN vad segt det gick. Dvs - wow fungerade inte.

Så nu hoppas jag på att min bärbara (har installerat spelet över natten) funkar. Fungerar det inte så går jag och lägger mig igen efter middagen, hahah!

Just nu;

 


Kommentarer
Postat av: Ema - Metalälskare och Fotonörd

sv: samma här, hade varit riktigt grymt! :>

2009-10-26 @ 18:11:55
URL: http://emaaaaa.blogg.se/
Postat av: Ema - Metalälskare och Fotonörd

sv: först måste jag bara ha råd med metaltown och sweden rock, sen får jag väl se om det blir något mer :)

2009-10-26 @ 18:54:24
URL: http://emaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0