GREAT MILENKO

Jag känner mig allvarligt rätt gammal (om man bortser från tiden på dygnet) just nu. Jag har suttit och klippt i en massa tidningar och håller på och fixar och trixar med min kokbok (snarare recept i plastfickor i en pärm) som jag vill ha riktigt fylld när jag flyttar om ca 9 månader. Dessutom så satt jag nyss och läste igenom 4 stycken "allt i hemmet" ordagrant i princip samt skrev en lång lista på allt jag behöver när jag flyttar hemifrån.

För några dagar sedan köpte jag även en diskborste.

Jag tror att jag har tjänat grymt med vuxenpoäng på senaste tiden, eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: jennifer

Tant Linda ^^, <3

2009-10-22 @ 08:22:16
URL: http://asphodelos.blogg.se/
Postat av: Karin - Avarquare

Sv: tack ; aw eller hur _* jag har bara fått lön för fyra dagar, fyra dagars lön att leva på hela hösten XD haha failfail XD

Soft att du får studiebidrag och grejer ^^



Vuxenpoäng till dig, high five ! ^^

2009-10-22 @ 12:34:56
URL: http://avarquare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0