GOOD OLD FASHIONED LOSS

Jag sitter just nu med ett block framför mig och försöker skriva här ändå. Ska skriva en rapport om en hemlab som vi gjort till natur B och jag känner absolut inte för det. Jag känner fan mer för att hoppa ut genom fönstret med huvudet före! Efter detta självplågeri ska jag även skriva en novell om ondska till svenskan imorgon, känns inte som att jag har någon ork alls kvar i kroppen..

Ikväll när jag är klar med allt ska jag dock krypa upp i soffan med mamsen och kalle, dricka några koppar kaffe & té och titta på lite välförtjänt tv (det enda jag sett den här veckan är svenska hollywoodfruar i princip)! Ska försöka smälta det faktum att jag faktiskt snart klarat av den här helvetesveckan (HAR ALDRIG HAFT SÅHÄR MYCKET PLUGG PÅ EN VECKA) och möjligtvis försöka spåna lite på en ny header. Har varit ganska så trött på min nuvarande ett bra tag.

Just nu; The 69 eyes - The chair



Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-10-08 @ 17:42:07
Postat av: emma

haha jag gillar inte heller alice om det är till någon tröst! hur har dagen varit sötnos?

2009-10-08 @ 20:49:36
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0