i love you

inatt drömde jag om dig. du satt där brevid mig på cafét och drack din stora latte.
malin var också med och vi satt där med respektive date. du satt ensam brevid
mig och skrattade ditt skratt. dina ögon lös av liv och jag tog på dig hela tiden,
kände att du verkligen fanns där. sen när du skulle gå så blir jag orolig. vill att du
absolut ska ta på dig en jacka för att du inte ska frysa där ute, jag är så rädd om dig.
jag frågade ingenting. det fanns ingen tid för frågor. vad skulle jag säga liksom?

jag bara njöt och tog vara på dem minuter, timmar, som jag drömde om dig. för från
den sekunden att jag vaknade så viste jag att jag aldrig mer skulle få se eller ta på
dig igen. helvete, vad ont det gör i mig. varför kan du bara inte komma tillbaka?

sandra moberg, jag älskar dig. jag vet att du hälsade på mig inatt i mina drömmar.
det var så underbart att få höra ditt skratt och att få röra vid din varma hud. gud vad
jag ville att du skulle vara på riktigt. ljuset vid ditt foto brann igår och från den
sekunden jag vaknade, så brann det igen.

jag kommer aldrig glömma dig




Wiveca Sandra Madelene Moberg

   910604 
-|-   090418


Kommentarer
Postat av: ROXY

usch, vad har hänt henne? om man får fråga?



hur myccket kostar wow biljetterna? :> tänk om vi kunde stå och dansa till herr wolf tillsammans :D

2009-06-25 @ 18:02:40
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0