i'm back on track




nej, jag är inte död!   WOHO

jag har haft så SJUKT mycket att göra i skolan, så jag vet inte vad. nu har jag i
alla fall gjort klar min sista uppgift. har dock 2 prov kvar imorgon, men det ena
går det inte ens att plugga inför.

jag hoppas att ni inte blir allt för arga på mig pga den här pausen.
och lite senare idag / imorgon, kommer jag förmodligen igång med
bloggandet igen. jippie!

igår fick jag föresten mina linser för hela året. jag hade tydligen beställt linser
när det var någon pågående kampanj på blic, så igår när jag var där och
hämtade ut - så fick jag välja ett par valfria solglasögon från polaroid. valde
ett par röda - så sjukt snygga! slänger upp en bild på dem ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0