dead eyes see no future

SHIT
Ikväll kommer min bf och jag måste damsuga och duscha och plocka
undan en massa grejer och GAH. Jag längtar efter honom så himla
mycket så att jag inte vet var jag ska ta vägen.

Ikväll är det någon slags spelning på BG och ska höra med Felix om
han har lust att kika förbi. Tror dock att vi blir hemma (Jag är sjukligt
taggad på Let's dance och min söta blondinis bellis) och degar i
sängen med popcorn och läsk.

Hoppas att ni har haft en bra första skolvecka!

♥ Dagens

Myggan - Bamse är beroende av honung



Myggan - Hitlers hemkunskap



Kommentarer
Postat av: anton

myggan är bäst men inte blondinbella, smisk på linda



heja på kitty jutbring och carl-jan fan!

2009-01-10 @ 14:24:59
Postat av: SANIBO

sv: åh thanks snygging.



haha älska myggan!

2009-01-11 @ 15:08:01
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0