♥ VAMPIRE DIARIES ♥



Innan jag kilar till sängs tänkte jag passa på och tipsa er om en mysig tävling som vampirediaries.se har just nu, där man kan vinna en skitsnygg poster (den ni ser i bakgrunden ovan) samt en pocket-bok som innehåller de två första böckerna som serien är baserad på, "the awakening" samt "the struggle" av L.J Smith. Jag som varit totalt vampyrbesatt så länge jag kan minnas, måste självklart delta!

Apropå vampyrer så fick jag hem "en vampyrs bekännelse" av Anne Rice, översatt till svenska (!) för någon dag sedan. Efter jul när pengarna rullat in funderar jag på att beställa hem resten av hennes böcker - fast på engelska.




roligt quiz på buddytv.com

Kommentarer
Postat av: ROXANNE

yeah! mera vampisar åt folket :D

2009-12-15 @ 12:14:51
URL: http://kissamiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0