TAKE IT TO MY HEART, TAKE ME AWAY

Nu när jag inte är hemma blir det inte så mycket bloggande, men det vet ni!
Vill i alla fall säga sorry ännu en gång!


I förrgår blev det krogen med elin och resten av brudarna och det var en riktigt festlig kväll må jag säga. Efter 15 min på krogen så gick dock klacken på min ena sko av, så jag gick runt i bara strumpbyxor. Det resulterade i fotbad klockan 2 på natten hemma hos Felix hahah. Mina fötter var helt kolsvarta!

Igår var vi ute igen för att fira att Therese äntligen hade kommit hem från Spanien (?). Kvällen blev väl inte riktigt som vi hade tänkt oss, men vi har ju fortfarande nyår framför oss! Nyår kommer att blir kanon, även fast ingen av oss vet vad vi ska hitta på än.

Och nej, jag hittar ingenting på mellandagsrean.. I feel sorry for myself :C

Kommentarer
Postat av: sarabraceface

kan du hjälpa mig med en pytte liten sak med min blogg sen? :) vi kan ta det när du kommer hem isåfall. <3

2009-12-27 @ 23:32:15
URL: http://sarabraceface.blogg.se/
Postat av: Anonym

kanarieöarna var det faktiskt (skit samma att det är samma sak)



svar; huh? "på nyår tänker jag då inte ha nyår, då går jag under :(" i do not get it



2009-12-28 @ 22:32:31
Postat av: Fiski

svar: 18 är en awesome ålder! kommer bli en del fin metall i mitt ansikte då :3



jag har haft en helt ok jul. skulle dock kunna vara bättre xD

2009-12-28 @ 22:47:14
URL: http://technophobia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0