HELL ON HIGH HEELS

Nu är Felix här och håller mig sällskap på mitt nystartade lov. Vi sitter och trycker i oss chips, ostbågar och 7up i min säng och slökollar på pirates of the caribbean tvåan som går på tv4+, samtidigt som vi slöspelar lite yatzy. På förmiddagen gled jag iväg med familjen till stan och inhandlade diverse nödvändiga saker som hörlurar, parfym, canvas, linnen osv. Det var fint att kunna göra någonting som familj även fast vi håller på att spricka åt alla håll och kanter.

Kanske skriver något mer intressant lite senare, eller kanske inte - time will tell. Men ni kan ju i alla fall notera att jag har städat upp lite i bloggen och äntligen fixat till länkarna i min sidebar - som tidigare hade en svart ful bakgrund. Nu är allt som jag vill att det ska vara :) Finns en massa annat nytt här och var också, t.ex. en ny livelista!

nom nom 1



nom nom 2


Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

mumsigt där :D



sv: ja mycket :) haha åh, förstår!

2009-12-20 @ 13:38:27
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0