A SAILORS GRAVE IS ALL I CRAVE

Även om jag inte är i världens toppform idag/just nu så gjorde detta mig på ett otroligt mycket bättre humör igår kvälls;





Det är sant - australiensarna från Parkway drive kommer till Sverige i maj 2010 för två spelningar, en i Göteborg 4/5 på brewhouse samt en i Stockholm 5/5 på klubben. Biljetterna släpptes i förrgår och finns att köpa här! Jag vet inte hur länge jag har väntat på det här men nu är chansen äntligen här! Jag och Elin köper biljetter den 25 december, direkt när jag har fått pengar. Just nu är jag ÖVERLYCKLIG! NOM NOM NOM!



Kommentarer
Postat av: deb

sv: I KNOOOOOOOOOWWWWW TOTALLY CRAZY jag dör lite jag också. typ :GGG. fan vad jag ska putta in dig i mochen, fyfan vad man dör i moshen. hoppas mitt ex går, hoppas han har med sin dyra kamera, hoppas att jag lyckas knuffa in han i skiten. då dör han :) och hans kamera

2009-12-17 @ 19:41:29
URL: http://debm.blogg.se/
Postat av: deb

sv: haha jaa jag kommer då inte våga mig in i den :D

2009-12-17 @ 19:53:00
URL: http://debm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0